D2D The expert tire operation in Cyprus
Call Now: Call Us Now  22 46 76 26
new website 1 New web new web 3 new web 4

Online Ordering

Dealer Login

searchDealer

.

Η σωστ πεση εναι το βασικτερο στοιχεο για την λειτουργα του ελαστικο.

 

να υποπιεσμνο ελαστικ χει μειωμνη αντοχ στα χτυπματα αυξνοντας τον κνδυνο κλαταρσματος!

Συγκεκριμνα  ταν να ελαστικ εναι υποπιεσμνο κατ 20% (ποσοστ που στα σγχρονα ελαστικ δσκολα διακρνεται με το μτι) χει 30% λιγτερη αντοχ στα χτυπματα (πεζοδρμια, λακκοβες κτλ), εν υποπιεσμνο κατ 25% η αντοχ του ελαστικο μεινεται κατ 50%!! Αυτ καθιστ το ελαστικ πολ επικνδυνο.

 

να υποπιεσμνο ελαστικ φθερεται πολ πιο γργορα αυξνοντας το κστος συντρησης του αυτοκιντου!

Συγκεκριμνα να ελαστικ υποπιεσμνο κατ 20% φθερεται κατ 18% ταχτερα, εν υποπιεσμνο κατ  25% φθερεται κατ 35% ταχτερα! Αυτ σημανει 35% απλεια πλματος δηλαδ 35% της τιμς του ελαστικο απλεια σε χρματα.

 

να υποπιεσμνο ελαστικ χει μεγαλτερη αντσταση κλισης προκαλντας μεγαλτερη κατανλωση καυσμου!

Σμφωνα με διφορες ρευνες η χαμηλτερη του κανονικο πεση αυξνει την κατανλωση καυσμων ενς οχματος απ 3% μχρι και 11% ανλογα με το χημα. Σε ναν μεγλο στλο οχημτων  το 10% των εξδων σε κασιμα υπερκαλπτουν το 100% των εξδων σε ελαστικ!

 

 Διατρηση της σωστς πεσης.    

Η πεση των ελαστικν πρπει να ελγχεται τουλχιστον κθε δο εβδομδες και πριν απ κθε μεγλο ταξδι.

Η σωστ πεση στα μικρ αυτοκνητα αναγρφεται συνθως πνω σε αυτοκλλητο στο εσωτερικ τις πρτας του οδηγο μσα στο καπκι των καυσμων.

Για τα ελαφρ φορτηγ και φορτηγ η σωστ πεση υπολογζεται με βση το φορτο του αυτοκιντου.

Σε περπτωση αμφιβολας ο υπεθυνος στλου μπορε να σας δσει την σωστ πεση που πρπει να διατηρετε.

 

Ανμαλη Φθορ

Κθε χιλιοστ απκλισης απ την ορθ γεωμετρα του αυτοκιντου (μτρημα τιμονιο) οδηγε σε 7% ταχτερη φθορ των ελαστικν δηλαδ 7% της τιμς του ελαστικο απλεια σε χρματα.

 

Ο τρπος φθορς των ελαστικν εναι ευασθητος στις συνθκες υπ τις οποες λειτουργε το ελαστικ.

Μηχανικ προβλματα του συστματος ανρτησης, γεωμετρας τιμονιο και χρνια λειτουργα με λανθασμνη πεση μπορε να εντοπιστον αναγνωρζοντας τον τρπο φθορς των ελαστικν.

 

Υπερπιεσμνο

Υποπιεσμνο

 

ταν να ελαστικ λειτουργε υπερπιεσμνο ττε το πλμα ρχεται σε επαφ με την σφαλτο μνο στο κντρο, επομνως φθερεται περισστερο στο κντρο του.

Εν ταν λειτουργε υποπιεσμνο ττε το πλμα ρχεται σε επαφ με την σφαλτο στις κριες, επομνως εκε φθερεται περισστερο.

 

Camber Negative

Camber Positive

 

ταν η γεωμετρα του αυτοκιντου δεν εναι ορθ ττε κθε χιλιοστ απκλισης οδηγε σε 7% ταχτερη φθορ του πλματος.

Σμπτωμα λανθασμνης γεωμετρας Camber εναι η ανμαλη φθορ των ελαστικν.

Τα ελαστικ φθερονται περισστερο στην μα πλευρ τους.

 

Σμπτωμα λανθασμνης γεωμετρας Toe εναι συνθως το ‘τρβηγμα’ του αυτοκιντου προς μα κατεθυνση.

Τα ελαστικ φθερονται ταχτερα μως ομοιμορφα και χρειζεται εκπαιδευμνο τομο για να το αναγνωρσει.

 

Ανμαλη φθορ επσης προκαλεται απ πρβλημα του συστματος ανρτησης που τα ελαστικ παρουσιζουν κυματδη φθορ  (σκλιασμα).

Επσης, ταν το πρβλημα γνει ντονο, παρουσιζεται θρυβος κατ την οδγηση (βοισμα).

 

www.d2d.com.cy