D2D The expert tire operation in Cyprus
: Call Us Now  22 46 76 26
new website 1 New web new web 3 new web 4

Online

searchDealer

EU tire label

, . , , .

- 1

λεγχος του πλματος του ελαστικου

Ελγχετε τακτικ το πλμα των ελαστικν σας για να αντιληφθετε εν να ελαστικ χρειζεται αντικατσταση. Τα ελαστικ λων των επιβατικν αυτοκιντων, ελαφρν φορτηγν και μεσαων επαγγελματικν οχημτων διαθτουν ρβδους νδειξης της φθορς του πλματος ενσωματωμνες στο διο το πλμα κατ την κατασκευ. Αυτς οι ρβδοι βρσκονται στον πυθμνα των αυλακσεων του πλματος σε διφορα σημεα της περιφρειας του ελαστικο. ταν το ελαστικ χει φθαρε σε βαθμ που οι ρβδοι να γνουν ορατς φτνοντας στο διο ψος με τις γειτονικς πλευρς του πλματος, εναι ρα να αντικαταστσετε το ελαστικ σας. Αν το πλμα χει φθαρε μνο σε να δο σημεα, αυτ μπορε να σημανει λανθασμνο φοσκωμα του ελαστικο. Ακολουθε μια περιγραφ ορισμνων απ τα πιο συχν μοτβα ανομοιμορφης φθορς των ελαστικν και των προβλημτων που τα δημιουργον:

Κοιλσεις μονπλευρη φθορ στο πλμα: ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Η κολωση (αποκαλεται επσης μονπλευρη κτενοειδς φθορ) εναι πιο συχν στα μπροστιν ελαστικ, αν και μπορε να προκψει κολωση και στα πσω ελαστικ σας. Αυτ μπορε να εναι σημδι λανθασμνης ζυγοστθμισης φθορς στις αναρτσεις στο σστημα διεθυνσης του αυτοκιντου σας.

Πριονωτ κρα: ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ

Μπως τα κρα του πλματος χουν πριονωτ αποτμημνη ψη; Αυτ προκαλεται απ την ακαννιστη τριβ με το οδστρωμα. Η λση εναι η διρθωση της σγκλισης / απκλισης των τροχν. Το σωστ βθος (πχος) του πλματος εναι σημαντικ για τη σωστ απδοση των ελαστικν. Αν παρατηρσετε απλεια μεταβολ της πρσφυσης στο υγρ, μπορε το πλμα που χει απομενει στα ελαστικ σας να μην επαρκε. ταν το βθος του πλματος φτνει στο 1/16ο της ντσας, το ελαστικ θα πρπει να αντικαθιστται.

Φθορ στο κντρο: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ

ταν να ελαστικ χει φουσκωθε με υπερβολικ μεγλη πεση, το κντρο του πλματος σηκνει το μεγαλτερο φορτο και φθερεται γρηγορτερα απ' τι τα εξωτερικ κρα. Η ανομοιμορφη φθορ μεινει τη διρκεια ζως των ελαστικν. Ελγχετε τακτικ αν τα ελαστικ σας εναι φουσκωμνα σωστ. Η ανομοιμορφη φθορ των ελαστικν μπορε επσης να οφελεται σε εσφαλμνη ευθυγρμμιση σε μηχανικ προβλματα.

Φθορ στα δο κρα: ΕΛΛΙΠΕΣ ΦΟΥΣΚΩΜΑ

Αν το ελαστικ σας χει αυτ την ψη, μπορε να εναι φουσκωμνο με πεση μικρτερη απ τη συνιστμενη. Το ελλιπς φοσκωμα μεινει της διρκεια ζως του πλματος λγω αυξημνης φθορς στα εξωτερικ κρα (μοι) του ελαστικο. Αυτ επσης προκαλε υπερβολικ κλυση θερμτητας, η οποα μεινει την αντοχ του ελαστικο. Τλος, επηρεζει την οικονομα καυσμου λγω αυξημνης αντστασης κλισης (τα μαλακ ελαστικ κνουν το χημ σας να καταβλλει μεγαλτερη προσπθεια). Η ανομοιμορφη φθορ των ελαστικν μπορε επσης να οφελεται σε εσφαλμνη ευθυγρμμιση σε μηχανικ προβλματα.

car

 

 

Ζυγοστθμιση ελαστικν

Τα αζυγοστθμιστα ελαστικ προκαλον κραδασμος, που μπορε να προκαλσουν κπωση στον οδηγ και πρωρη, ακαννιστη ελαστικν, αλλ και σκοπη φθορ στην ανρτηση του οχματος σας. Τα ελαστικ σας χρειζονται ζυγοστθμιση κθε φορ που τοποθετονται στους τροχος για πρτη φορ εν γνει επανατοποθτησ τους μετ την επισκευ. Η ζυγοστθμιση των ελαστικν πρπει να ελγχεται με τις πρτες ενδεξεις κραδασμν "κοσκινσματος".

Πεση ελαστικο

Εναι πολ σημαντικ να ελγχετε την πεση των ελαστικν σας τουλχιστον μα φορ το μνα με πιεσμετρο ελαστικν ακριβεας. Η ελλιπς η υπερβολικ πεση μπορε να επιφρουν αντικανονικ, υπερβολικ φθορ, η οποα με τη σειρ της να προκαλσει υπερθρμανση του ελαστικο, υπερβολικ κατανλωση καυσμου και καταστσεις πως σκσιμο του ελαστικο. Φροντστε να ελγχετε την πεση ταν τα ελαστικ σας εναι κρα, και δεν χουν χρησιμοποιηθε πρσφατα. Εν κινηθε το αυτοκνητο στω και για 1-2 χιλιμετρα, η πεση των ελαστικν του θα αυξηθε και κατ συνπεια η νδειξη δε θα εναι ακριβς. Η συνεχς απλεια πεσης εναι νδειξη πιθανο προβλματος του ελαστικο της συναρμολγησης του τροχο. Αποταθετε αμσως σε εξειδικευμνο βουλκανιζατρ εν αντιμετωπσετε ττοια κατσταση.