D2D The expert tire operation in Cyprus
: Call Us Now  22 46 76 26
new website 1 New web new web 3 new web 4

Online

searchDealer

EU tire label

, . , , .

 

λεγχος του πλματος του ελαστικο

Ελγχετε τακτικ το πλμα των ελαστικν σας για να αντιληφθετε εν να ελαστικ χρειζεται αντικατσταση. Τα ελαστικ λων των επιβατικν αυτοκιντων, ελαφρν φορτηγν και μεσαων επαγγελματικν οχημτων διαθτουν ρβδους νδειξης της φθορς του πλματος ενσωματωμνες στο διο το πλμα κατ την κατασκευ. Αυτς οι ρβδοι βρσκονται στον πυθμνα των αυλακσεων του πλματος σε διφορα σημεα της περιφρειας του ελαστικο. ταν το ελαστικ χει φθαρε σε βαθμ που οι ρβδοι να γνουν ορατς φτνοντας στο διο ψος με τις γειτονικς πλευρς του πλματος, εναι ρα να αντικαταστσετε το ελαστικ σας. Αν το πλμα χει φθαρε μνο σε να δο σημεα, αυτ μπορε να σημανει λανθασμνο φοσκωμα του ελαστικο. Ακολουθε μια περιγραφ ορισμνων απ τα πιο συχν μοτβα ανομοιμορφης φθορς των ελαστικν και των προβλημτων που τα δημιουργον:

Η κολωση (αποκαλεται επσης μονπλευρη κτενοειδς φθορ) εναι πιο συχν στα μπροστιν ελαστικ, αν και μπορε να προκψει κολωση και στα πσω ελαστικ σας. Αυτ μπορε να εναι σημδι λανθασμνης ζυγοστθμισης φθορς στις αναρτσεις στο σστημα διεθυνσης του αυτοκιντου σας.

Μπως τα κρα του πλματος χουν πριονωτ αποτμημνη ψη; Αυτ προκαλεται απ την ακαννιστη τριβ με το οδστρωμα. Η λση εναι η διρθωση της σγκλισης / απκλισης των τροχν. Το σωστ βθος (πχος) του πλματος εναι σημαντικ για τη σωστ απδοση των ελαστικν. Αν παρατηρσετε απλεια μεταβολ της πρσφυσης στο υγρ, μπορε το πλμα που χει απομενει στα ελαστικ σας να μην επαρκε. ταν το βθος του πλματος φτνει στο 1/16ο της ντσας, το ελαστικ θα πρπει να αντικαθιστται.


 

ταν να ελαστικ χει φουσκωθε με υπερβολικ μεγλη πεση, το κντρο του πλματος σηκνει το μεγαλτερο φορτο και φθερεται γρηγορτερα απ' τι τα εξωτερικ κρα. Η ανομοιμορφη φθορ μεινει τη διρκεια ζως των ελαστικν. Ελγχετε τακτικ αν τα ελαστικ σας εναι φουσκωμνα σωστ. Η ανομοιμορφη φθορ των ελαστικν μπορε επσης να οφελεται σε εσφαλμνη ευθυγρμμιση σε μηχανικ προβλματα.

Αν το ελαστικ σας χει αυτ την ψη, μπορε να εναι φουσκωμνο με πεση μικρτερη απ τη συνιστμενη. Το ελλιπς φοσκωμα μεινει της διρκεια ζως του πλματος λγω αυξημνης φθορς στα εξωτερικ κρα (μοι) του ελαστικο. Αυτ επσης προκαλε υπερβολικ κλυση θερμτητας, η οποα μεινει την αντοχ του ελαστικο. Τλος, επηρεζει την οικονομα καυσμου λγω αυξημνης αντστασης κλισης (τα μαλακ ελαστικ κνουν το χημ σας να καταβλλει μεγαλτερη προσπθεια). Η ανομοιμορφη φθορ των ελαστικν μπορε επσης να οφελεται σε εσφαλμνη ευθυγρμμιση σε μηχανικ προβλματα.