D2D The expert tire operation in Cyprus
Τηλεφωνήστε στο: Call Us Now  22 46 76 26
new website 1 New web new web 3 new web 4

Παραγγελίες Online

Σύνδεση Πελάτη

searchDealer

Η DUNLOP ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΣΦΡΑΓΙΖΟΜΕΝΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

1948 - Η Dunlop λανσάρει ένα ελαστικό χωρίς σαμπρέλα που διαθέτει ένα αυτοσφραγιζόμενο στρώμα, το οποίο αποτρέπει την περαιτέρω διαρροή αέρα σε περίπτωση διάτρησης.

Μέχρι το 1954, όταν η περαιτέρω εξέλιξη κατέστησε το στρώμα στεγανοποίησης περιττό, υπολογίζεται ότι ο αριθμός των διατρήσεων που προκαλούσαν καθυστερήσεις στο δρόμο είχε μειωθεί από μία στα 16.000 μίλια με ελαστικά που είχαν σαμπρέλα σε μία στα 80.000 μίλια με ελαστικά χωρίς σαμπρέλα.

Τα αυτοσφραγιζόμενα ελαστικά έχουν σχεδιασθεί για να φτιάξουν τα περισσότερα τρυπήματα στη ζώνη του πέλματος άμεσα και μόνιμα. Αυτά τα ελαστικά διαθέτουν στάνταρ κατασκευή ελαστικού με την εξαίρεση ενός επιπλέον επένδυση στο εσωτερικό του ελαστικού κάτω από την περιοχή του πέλματος που είναι επικαλυμμένα με ένα σφραγιστικό παρακέντηση που μπορεί να σφραγίσει οριστικά τα περισσότερα τρυπήματα από καρφιά, βίδες ή βίδες έως 3/16 της ίντσας σε διάμετρο. Αυτά τα ελαστικά παρέχουν πρώτα μία σφράγιση γύρω από το αντικείμενο, όταν το ελαστικό είναι διάτρητο και στη συνέχεια συμπληρώνετε η οπή στο πέλμα, όταν το αντικείμενο απομακρύνεται. Επειδή αυτά τα ελαστικά έχουν σχεδιασθεί για να σφραγίστει το ελαστικό αμέσως μετά τρυπηθεί, οι περισσότεροι οδηγοί ποτέ δεν θα ξέρουν καν ότι είχαν μόνο μια παρακέντηση. Επίσης, επειδή αυτά τα ελαστικά διαθέτουν βασικές κατασκευές ελαστικών, τα παραδοσιακά συμπτώματα απώλειας αέρα  που συνοδεύουν ένα σκασμένο λάστιχο εξακολουθούν να προειδοποιούν τον οδηγό εάν το ελαστικό έχει υποστεί ζημιά πέρα από την επισκευή. Ως εκ τούτου, η αυτο-σφράγιση ελαστικών δεν απαιτεί ένα σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης του αέρα.