D2D The expert tire operation in Cyprus
: Call Us Now  22 46 76 26
new website 1 New web new web 3 new web 4

Online

searchDealer

EU tire label

, . , , .

Στην τελευταα ρευνα οδικς ασφλειας η οποα πραγματοποιθηκε απ τις  29 Οκτωβρου  μχρι  06 Νοεμβρου 2014 απ τον οργανισμ REACTION φανεται τι υπρχει μια νοδος σον αφορ τα φθαρμνα ελαστικ στα επιβατικ οχματα.

Απ το σνολο των οχημτων που συμμετεχαν το 55% ταν επιβατικ οχματα, το 14,6% οχματα 4Χ4, το 19,2% ημιφορτηγ, το 9,2% ταν φορτηγ, εν τα λεωφορεα αποτελοσαν το 2% του δεγματος. Παρλληλα, σμφωνα με τα στατιστικ δεδομνα στην ρευνα συμμετεχαν κατ 78,9% ντρες και κατ 21,1% γυνακες. Το 32%  των επιβατικν οχημτων που κινονται στην επαρχα Λευκωσας και Λρνακας χουν τουλχιστον να φθαρμνο ελαστικ, εν ακολουθε η Λεμεσς με 23%.  Πραν του 55% των ημιφορτηγν στην Λρνακα χουν τουλχιστον να φθαρμνο ελαστικ, εν 1 στα 2 οχματα 4Χ4 χουν τουλχιστον να φθαρμνο ελαστικ. Αναφορικ με τα φορτηγ να ποσοστ της τξεως του 35% στην επαρχα Λευκωσας χουν τουλχιστον να φθαρμνο ελαστικ.

Πραν του 63,8% των επιβατικν οχημτων που συμμετεχαν στους ελγχους ελαστικν στην Λευκωσα εχαν λανθασμνη πεση στα ελαστικ την δια ρα που στην δια κατηγορα στην Λρνακα το ποσοστ ανεβανει στο 71,4%.

Στην κατηγορα των Ημιφορτηγν και Φορτηγν με το ποσοστ να ξεπερν το 90%. Εννα στα δκα οχματα (ημιφορτηγ-φορτηγ) χουν πρβλημα στην πεση των ελαστικν τους.

Σε παγκπρια κλμακα να ποσοστ της τξεως του 27,5% λων των οχημτων που χρησιμοποιον το οδικ δκτυο χουν τουλχιστον να φθαρμνο ελαστικ. Την δια ρα το 62,1% λων των οχημτων χουν λανθασμνη πεση στα ελαστικ τους.

Ιδιατερο ενδιαφρον παρουσιζει το στοιχεο στην ρευνα που αφορ τη σκιαγρφηση του προφλ του οδηγο και καταδεικνει τι 3 στις 10 γυνακες (32,2%) χουν φθαρμνο ελαστικ στο χημα τους, εν το ποσοστ στους ντρες ανρχεται στο 26,4%. Μικρ εναι και η διαφορ στη γραφικ παρσταση που αφορ τη λθος πεση στα ελαστικ. Απ τους ντρες συμμετχοντες το δεγμα, να ποσοστ της τξεως του 62,4% χει λθος πεση στο ελαστικ την δια ρα που το ποσοστ στις γυνακες φτνει το 61%.

Ανοδικ τση φανεται να παρουσιζεται σμφωνα με τα συγκριτικ δεδομνα των τελευταων χρνων. Ιδιατερα σον αφορ τα φθαρμνα ελαστικ στα επιβατικ οχματα βλπουμε μια νοδο κοντ στο 26% απ τον Οκτβριο του 2013. Θετικ εναι το γεγονς της αισθητς μεωσης κατ 20% και πλον ποσοστιαες μονδες στα φθαρμνα ελαστικ στα φορτηγ.

Η Goodyear υπενθυμζει τι η καλ αποδοτικτητα των ελαστικν μπορε να επηρεαστε απ τη λθος πεση. Η χαμηλ πεση αυξνει την αντσταση κλισης και τσι αυξνεται και η κατανλωση καυσμων εν παρλληλα μεινει τη ζω του ελαστικο λγω φθορς. Ακμη και 0.2 bar κτω απ το απαιτομενο ριο μπορε να οδηγσει σε 1% περισστερη κατανλωση καυσμων και να μεισει τη ζω του ελαστικο κατ 10% . ταν η πεση εναι 0.6% κτω απ το απαιτομενο ριο ττε η κατανλωση καυσμων μπορε να αυξηθε κατ 4% και η ζω του ελαστικο να μειωθε κατ 45%. Επιπρσθετα, ταν τα ελαστικ κυλον με πεση κτω απ τη συνιστμενη μπορε να επηρεσει αρνητικ τις αποστσεις φρεναρσματος και στη χεριστη περπτωση μπορε να προκαλσει και κρηξη του ελαστικο.

Επσης ακμη και εν τα ελαστικ κυλον με περισστερη πεση απ αυτ που συνιστται απ τον κατασκευαστ μπορε να δημιουργηθον αρκετ προβλματα.

Πηγ Καθημεριν