D2D The expert tire operation in Cyprus
: Call Us Now  22 46 76 26
new website 1 New web new web 3 new web 4

Online

searchDealer

EU tire label

, . , , .

5 !

1. Βθος του πλματος στα ελαστικ αυτοκιντου

Το πλμα στα ελαστικ σας ποτ δεν πρπει να πσει κτω απ το 1/16 της ντσας (1,6 χιλιοστ) σε βθος. Εν οδηγετε τακτικ σε ολισθηρς, υγρς επιφνειες, ττε θα εναι ακμα καλτερα να μην πσει κτω απ το 1/8 της ντσας. Αν δεν γνωρζετε οι διοι μπορετε να χετε το μηχανικ σας τον δικ σας λαστιχ να τα παρακολουθε και να σας ενημερνει πτε θα πρπει να πρετε νο σετ ελαστικν.

2. Ο Δεκτης Φθορς του πλματος στα ελαστικ

Τα νετερης κατασκευς ελαστικ παρχουν μια ευκολα που τα παλαιτερης κατασκευς ελαστικ δεν εχαν. χουν δεκτη φθορς των ελαστικν που εναι ενσωματωμνος στα δια τα ελαστικα. Αυτς οι ρβδοι εναι αρατες σχετικ αρατες ταν τα ελαστικ εναι καινορια, σο τα ελαστικ φθερονται αυτς οι ρβδοι εμφανζονται. Θα τα χετε παρατηρσει ως εππεδες γραμμς που τρχουν κθετα στην κατεθυνση του πλματος του ελαστικο. Εν περισστερα απ να δο απ αυτ εναι ορατ σε να ελαστικ, ττε το ελαστικ αρχζει να φθερεται, οπτε εναι σημδι πτι πμε για αλλαγ ελαστικν.

3. Ρωγμς στο πλευρικ τοχωμα του ελαστικο

Φθορς ενδχεται να εμφανιστον και στο πλευρικ τοχωμα των ελαστικν. Ευτυχς εναι εκολο να κνετε λεγχο των προβλημτων του πλευρικο τοιχματος στα ελαστικ αυτοκιντου. Αναζητεστε κομμτια, σκασματα κοψματα στο πλευρικ τοχωμα – αυλκια που εναι αρκετ διαφοροποιημνα, στε να μπορε να τα δει κποιος με γυμν μτι. Αυτ θα μποροσε να εναι σημδι τι τα ελαστικ σας χουν διαρρο ( ακμα χειρτερα τι μπορε να σκσει). Αυτ εναι σγουρα κτι που θλετε να αποφγετε. τσι αν οι ρωγμς στα πλαιν των ελαστικν σας αρχζουν να φανονται σοβαρς, στην αμσως επμενη ευκαιρα να πρετε το αυτοκνητο σας σε κατστημα ελαστικν αυτοκιντου για να τα αντικαταστσετε. Καλτερα ασφαλες παρ μετανοιωμνοι.

4. Εξογκματα και φουσκλες στα ελαστικ

Μερικς φορς, η εξωτερικ επιφνεια του ελαστικο αρχζει να εξασθενε. Το αποτλεσμα μπορε να εναι να εξγκωμα φυσσαλδες που εκτενονται προς τα ξω απ το υπλοιπο της επιφνειας. Αυτ θλει μεγλη προσοχ. Αυτ το αδνατο σημεο μπορε να προκαλσει να ξαφνικ σκσιμο, και αν δεν προλβετε να το δετε και να τα αλλξετε γγκαιρα, μπορε να βρεθετε στο νοσοκομεο, ταν σκσει την ρα που οδηγετε στον αυτοκινητδρομο. τσι, προσχετε πολ και δνετε ιδιατερη σημασα σε αυτς τις διογκσεις των ελαστικν και στις φουσκλες.

5. Πρα πολ περισστεροι κραδασμο

Οι κραδασμο εναι αναπφευκτοι κατ την οδγηση, ιδιατερα σε φτωχ ασφαλτοστρωμνους δρμους, αλλ σε δρμους που χετε οδηγσει συχν, πιθαντατα γνωρζετε πσοι κραδασμο φανονται φυσιολογικο και πσοι σημανει τι κτι πηγανει στραβ. Μπορε να υπρχουν πολλο λγοι για την πρκληση κραδασμν – σως τα ελαστικ σας να μην εναι ευθυγραμμισμνα, να φτανε τα αμορτισρ. Αλλ θα μποροσε επσης να σημανει τι υπρχει κποιο πρβλημα στο διο το ελαστικ. Ακμα κι αν το ελαστικ δεν εναι η βασικ αιτα πρκλησης κραδασμν, η δνηση αυτ μπορε να προκαλσει ζημι στο ελαστικ και πολ σντομα θα χει πρβλημα. τσι αν χετε πρβλημα με κουνματα στο αυτοκνητο σας, ειδικ αν το χετε παρατηρσει αυτ ακμα και σε οδγηση σε δρμους καλς κατασκευς, καλ εναι να ελγξετε μεσα το αυτοκνητο σας. Οι πολλο κραδασμο εναι σχεδν πντα σημδι τι κτι δεν πει καλ

πηγ:face - the city magazine