The expert tire operation in Cyprus Τηλεφωνήστε στο: Call Us Now  22 46 76 26
The expert tire operation in Cyprus Τηλεφωνήστε στο: Call Us Now  22 46 76 26
New web new web 3 new web 4 new website 1

Διατήρηση σωστής πίεσης των ελαστικών

Η πίεση των ελαστικών μπορεί να επηρεάσει το χειρισμό, τις αλλαγές πορείας, το φρενάρισμα και την αποδοτικότητα καυσίμου του αυτοκινήτου σας. Ένα ελαστικό με λάθος πίεση θα φθαρεί πιο γρήγορα και ενδέχεται να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλειά σας.

Να ελέγχετε τακτικά την πίεση των ελαστικών σας

Ακόμα και σε ιδανικές συνθήκες, τα ελαστικά χάνουν αέρα, συνήθως σε ρυθμό περίπου 0,69 bar ή 1 λίβρα ανά τετραγωνική ίντσα (psi) το μήνα. Αυτός ο ρυθμός αυξάνεται ανάλογα με την αύξηση της θερμοκρασίας. Να ελέγχετε την πίεση των ελαστικών τουλάχιστον μία φορά το μήνα και να εξετάζετε ταυτόχρονα πολύ προσεκτικά τα πέλματα. Η συνιστώμενη πίεση αναγράφεται στο εγχειρίδιο κατόχου του οχήματος ή στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

Πώς να ελέγξετε την πίεση των ελαστικών

  1. Αγοράστε ένα μανόμετρο ή χρησιμοποιήστε αυτό που υπάρχει στο τοπικό συνεργείο ή πρατήριο καυσίμων.
  2. Να ελέγχετε την πίεση νωρίς το πρωί ή όταν είναι κρύα τα ελαστικά. Με την οδήγηση αυξάνεται η θερμοκρασία τους και αυτό μπορεί να επηρεάσει την ένδειξη.
  3. Ξεβιδώστε το καπάκι της βαλβίδας του ελαστικού και τοποθετήστε το μανόμετρο στη βαλβίδα. Ο συριστικός ήχος που θα ακουστεί για λίγο είναι φυσιολογικός.
  4. Διαβάστε την πίεση που αναγράφεται στο μανόμετρο και συγκρίνετέ την με τη συνιστώμενη τιμή πίεσης του ελαστικού σε bar ή psi. Αναφέρεται πρώτα η τιμή σε bar.
  5. Ρυθμίστε την πίεση με έναν οικιακό αεροσυμπιεστή ή συμπληρώστε τον αέρα των ελαστικών στο τοπικό συνεργείο ή πρατήριο καυσίμων.
  6. Ελέγξτε ξανά την πίεση με το μανόμετρο και συγκρίνετέ την με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  7. Τοποθετήστε πάλι το καπάκι στη βαλβίδα κάθε ελαστικού.

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε όλα τα ελαστικά. Εάν η μείωση της πίεσης είναι υπερβολική, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο συνεργείο σας για βοήθεια. 

Ενδέχεται να υπάρχει μια αργή διαρροή εξαιτίας μιας ζάντας που δεν εφαρμόζει σωστά ή μιας ελαττωματικής βαλβίδας.