The expert tire operation in Cyprus Τηλεφωνήστε στο: Call Us Now  22 46 76 26
The expert tire operation in Cyprus Τηλεφωνήστε στο: Call Us Now  22 46 76 26
New web new web 3 new web 4 new website 1

5 σημάδια στα ελαστικά αυτοκινήτου που πρέπει να προσέχουμε!

1. Βάθος του πέλματος στα ελαστικά αυτοκινήτου

Το πέλμα στα ελαστικά σας ποτέ δεν πρέπει να πέσει κάτω από το 1/16 της ίντσας (1,6 χιλιοστά) σε βάθος. Εάν οδηγείτε τακτικά σε ολισθηρές, υγρές επιφάνειες, τότε θα είναι ακόμα καλύτερα να μην πέσει κάτω από το 1/8 της ίντσας. Αν δεν γνωρίζετε οι ίδιοι μπορείτε να έχετε το μηχανικό σας ή τον δικό σας λαστιχά να τα παρακολουθεί και να σας ενημερώνει πότε θα πρέπει να πάρετε νέο σετ ελαστικών.

2. Ο Δείκτης Φθοράς του πέλματος στα ελαστικά

Τα νεότερης κατασκευής ελαστικά παρέχουν μια ευκολία που τα παλαιότερης κατασκευής ελαστικά δεν είχαν. Έχουν δείκτη φθοράς των ελαστικών που είναι ενσωματωμένος στα ίδια τα ελαστικα. Αυτές οι ράβδοι είναι αόρατες ή σχετικά αόρατες όταν τα ελαστικά είναι καινούρια, όσο τα ελαστικά φθείρονται αυτές οι ράβδοι εμφανίζονται. Θα τα έχετε παρατηρήσει ως επίπεδες γραμμές που τρέχουν κάθετα στην κατεύθυνση του πέλματος του ελαστικού. Εάν περισσότερα από ένα ή δύο από αυτά είναι ορατά σε ένα ελαστικό, τότε το ελαστικό αρχίζει να φθείρεται, οπότε είναι σημάδι όπτι πάμε για αλλαγή ελαστικών.

3. Ρωγμές στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού

Φθορές ενδέχεται να εμφανιστούν και στο πλευρικό τοίχωμα των ελαστικών. Ευτυχώς είναι εύκολο να κάνετε έλεγχο των προβλημάτων του πλευρικού τοιχώματος στα ελαστικά αυτοκινήτου. Αναζητείστε κομμάτια, σκασίματα ή κοψίματα στο πλευρικό τοίχωμα – αυλάκια που είναι αρκετά διαφοροποιημένα, ώστε να μπορεί να τα δει κάποιος με γυμνό μάτι. Αυτό θα μπορούσε να είναι σημάδι ότι τα ελαστικά σας έχουν διαρροή (ή ακόμα χειρότερα ότι μπορεί να σκάσει). Αυτό είναι σίγουρα κάτι που θέλετε να αποφύγετε. Έτσι αν οι ρωγμές στα πλαινά των ελαστικών σας αρχίζουν να φαίνονται σοβαρές, στην αμέσως επόμενη ευκαιρία να πάρετε το αυτοκίνητο σας σε κατάστημα ελαστικών αυτοκινήτου για να τα αντικαταστήσετε. Καλύτερα ασφαλείς παρά μετανοιωμένοι.

4. Εξογκώματα και φουσκάλες στα ελαστικά

Μερικές φορές, η εξωτερική επιφάνεια του ελαστικού αρχίζει να εξασθενεί. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι ένα εξόγκωμα ή φυσσαλίδες που εκτείνονται προς τα έξω από το υπόλοιπο της επιφάνειας. Αυτό θέλει μεγάλη προσοχή. Αυτό το αδύνατο σημείο μπορεί να προκαλέσει ένα ξαφνικό σκάσιμο, και αν δεν προλάβετε να το δείτε και να τα αλλάξετε έγγκαιρα, μπορεί να βρεθείτε στο νοσοκομείο, όταν σκάσει την ώρα που οδηγείτε στον αυτοκινητόδρομο. Έτσι, προσέχετε πολύ και δίνετε ιδιαίτερη σημασία σε αυτές τις διογκώσεις των ελαστικών και στις φουσκάλες.

5. Πάρα πολύ περισσότεροι κραδασμοί

Οι κραδασμοί είναι αναπόφευκτοι κατά την οδήγηση, ιδιαίτερα σε φτωχά ασφαλτοστρωμένους δρόμους, αλλά σε δρόμους που έχετε οδηγήσει συχνά, πιθανότατα γνωρίζετε πόσοι κραδασμοί φαίνονται φυσιολογικοί και πόσοι σημαίνει ότι κάτι πηγαίνει στραβά. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι για την πρόκληση κραδασμών – ίσως τα ελαστικά σας να μην είναι ευθυγραμμισμένα, ή να φταίνε τα αμορτισέρ. Αλλά θα μπορούσε επίσης να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο ίδιο το ελαστικό. Ακόμα κι αν το ελαστικό δεν είναι η βασική αιτία πρόκλησης κραδασμών, η δόνηση αυτή μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο ελαστικό και πολύ σύντομα θα έχει πρόβλημα. Έτσι αν έχετε πρόβλημα με κουνήματα στο αυτοκίνητο σας, ειδικά αν το έχετε παρατηρήσει αυτό ακόμα και σε οδήγηση σε δρόμους καλής κατασκευής, καλό είναι να ελέγξετε άμεσα το αυτοκίνητο σας. Οι πολλοί κραδασμοί είναι σχεδόν πάντα σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά

πηγή:face - the city magazine