D2D The expert tire operation in Cyprus
: Call Us Now  22 46 76 26
new website 1 New web new web 3 new web 4

Online

searchDealer

EU tire label

, . , , .

H Goodyear Eagle-360,

Γενεη, Ελβετα, 1η Μαρτου 2016—Μετ απ117κατασκευαστικς παρουσας στον τοματων ελαστικν, η Goodyear παρουσασε σμερα το ραμα της για τα ελαστικ του μλλοντος τα οποα θα εναι πολ διαφορετικ απ αυτ που χουμε συνηθσει – πρκειται για μα σφαρα.

Eagle 360 tyre by Goodyear

Η Goodyear αποκλυψε στο Διεθνς Σαλνι Αυτοκιντου της Γενεης το ραμα της για το τελευταο πρτυπο ελαστικ, το Eagle-360. Πρκειται για να σφαιρικ ελαστικ το οποο κατασκευστηκε μσω ενς 3-D printer και εναι η υλοποηση σων οραματζεται η Goodyear για το μλλον. Παρουσιστηκε μα εμπνευσμνη λση πολλ χρνια μπροστ απ το σμερα, ταν η αυτνομη οδγηση αναμνεται να εναι μσα στη καθημεριν πρακτικ.

Σμφωνα με μα πρσφατη μελτη της Navigant Research, μχρι το 2035 αναμνεται να πωλονται ετησως 85 εκατομμρια αυτοκνητα αυτνομης οδγησης σε λο τον κσμο. Σμφωνα με τη μελτη J.D. Power 2015 U.S. Tech Choice, αυτ που κυρως απασχολε τους καταναλωτς εναι πως η τεχνολογα θα εξασφαλσει την ασφλεια στα αυτνομα αυτοκνητα.

Eagle 360 tyre by Goodyear

Η σταθερ μεωση του ενεργο ρλου και της παρμβασης του οδηγο στα αυτνομα αυτοκνητα, προποθτει τι τα ελαστικ θα παζουν ναν ακμα πιο σημαντικ ρλο δεδομνου τι εναι ο πρτος συνδετικς κρκος με το δρμο’ λει ο Joseph Zekoski, πρτος Αντιπρεδρος και Επικεφαλς Τεχνικς Υπεθυνος της Goodyear. ‘Τα πρτυπα ελαστικ της Goodyear θα παξουν να ρλο στο μλλον και θα λειτουργσουν τσο σαν δημιουργικς πλατφρμες που θα ωθσουν τον τρπο σκψης πρα απ τα συμβατικ ρια αλλ και σαν πεδο δοκιμς για της τεχνολογες της επμενης γενις.’

Σφαιρικ σχμα για απλυτη ικαντητα ελιγμν και ασφλεια

Το μοναδικ σχμα του Eagle-360 της Goodyear θα συμβλλει σε εππεδο ασφλειας και ικαντητας ελιγμν στε να καλψει τις απαιτσεις της αυτνομης κνησης. Το σφαιρικ σχμα του ελαστικο εναι το σημεο κλειδ που προσφρει την απλυτη ικαντητα ελιγμν. Τα ελαστικ πολλαπλο προσανατολισμο κινονται προς λες τις κατευθνσεις συμβλλοντας τσι στην ασφλεια των επιβατν εν ταυτχρονα εναι σε θση να αντιμετωπσουν τους χωρικος περιορισμος. Η τεχνολογα Active δνει τη δυναττητα στο ελαστικ να κινεται σμφωνα με τις ανγκες, να μεινει την ολσθηση σε περπτωση κινδνου πως πγος αιφνδιο εμπδιο και με τον τρπο αυτ το χημα παραμνει συνεχς σε ασφαλς δαφος.

Επσης, το σφαιρικ σχμα του Eagle-360 της Goodyear κνει την οδγηση πιο μαλακ λγω των πλευρικν κινσεων. τσι το αυτοκνητο μπορε να προσπερσει να εμπδιο δχως να αλλξει κατεθυνση πορεας.

 

Τλος, χρη στη δυναττητα περιστροφς 360 μοιρν, το ελαστικ αυτ εναι σε θση να αντιμετωπσει τα αναμενμενα προβλματα παρκαρσματος στο μλλον δεδομνου τι ο χρος που θα απαιτεται για το παρκρισμ των αυτοκιντων με σφαιρικ ελαστικ θα εναι μικρτερος. Αν υποθσουμε λοιπν τι οι περιοχς για παρκρισμα θα εναι διες, με αυτ τα ελαστικ αυξνεται σημαντικ η χωρητικτητα τους δχως να αυξνει το μγεθος τους.

Σνδεση μσω μαγνητικς αιρησης

Για να συνδεθε με το αμξωμα του αυτοκιντου, το πρτυπο ελαστικ Eagle-360 της Goodyear βασζεται στη μαγνητικ αιρηση. Το ελαστικ αναρτται στο αυτοκνητο μσω μαγνητικο πεδου, πως οι σιδηρδρομοι μαγνητικς ανψωσης. Αυτ χει σαν αποτλεσμα μεγαλτερη νεση για τον επιβτη και μεωση του παραγμενου θορβου.

Αν και πρκειται για να καθαρ πρτυπο ελαστικ, αντιπροσωπεει ξεκθαρα τον καινοτμο τρπο σκψης της Goodyear και εναι να παρδειγμα του τρπου με τον οποο θα αντιμετωπζονται οι ανγκες των οδηγν στο μλλον. Με βση δικ μας πρσφατη ρευνα, γνωρζουμε τι η επιθυμα των νεαρν οδηγν εναι να κινονται στο μλλον με ξυπνα και βισιμα αυτοκνητα και τι τους απασχολε κυρως η ασφλεια και η αξιοπιστα των οχημτων.Πιστεουμε τι το πρτυπο ελαστικ Eagle-360 μπορε να εναι μα ασφαλς και βισιμη λση για τους τελικος χρστες μας οι οποοι πιθαντατα θα οδηγσουν θα εναι επιβτες των αυτνομων αυτοκιντων στο μλλον’ λει ο Carlos Cipollitti, Διευθυντς του Κντρου Καινοτομας της Goodyear στο Λουξεμβοργο. ‘Ελπζουμε επσης να χρησιμεσει και σαν μπνευση για την αυτοκινητοβιομηχανα μιας και συνεχζουμε να βρσκουμε λσεις μαζ.’

Οι αισθητρες διασφαλζουν την συνδεσιμτητα με το αυτοκνητο και βελτινουν την ασφλεια

Η Goodyear, για να βελτιστοποισει τις συνθκες οδγησης των αυτνομων οχημτων, σκφτηκε και να χαρακτηριστικ, την συνδεσιμτητα η οποα υλοποιεται μσω τριν στοιχεων. Κατ’ αρχν οι αισθητρες μσα στο πρτυπο ελαστικ Eagle-360 καταγρφουν τις συνθκες του δρμου, μεταξ λλων τις καιρικς συνθκες και τις συνθκες της επιφνειας. Οι πληροφορες αυτς μεταβιβζονται στο αυτοκνητο καθς και στα λλα οχματα για μεγαλτερη ασφλεια. Κατ δετερον, η Goodyear εκμεταλλεεται την τεχνολογα φθορς πλματος και παρακολοθησης της πεσης. Αισθητρες μσα στο Eagle-360 καταγρφουν και ρυθμζουν τη φθορ του ελαστικο με στχο να αυξηθε η χιλιομετρικ απδοση. Τλος, δεδομνου τι το πλμα κατασκευζεται με 3-D printer, το ελαστικ μπορε να προσαρμοστε ανλογα με τις συνθκες στη περιοχ διαμονς του οδηγο.

Eagle 360 tyre by Goodyear

Βιο-μιμητικ – αντλντας μπνευση απ τη φση

Ο σχεδιασμς του Eagle-360 παρουσιζει στοιχεα βιο-μιμητικς, μμηση δηλαδ της φσης, μα αρχ που συχν χρησιμοποιε στα σχδια της η Goodyear. Το χνος επαφς του πλματος μιμεται τη «λογικ του κοραλλιο» εν τα πολλαπλν κατευθνσεων μπλοκ και οι εγκοπς βοηθον και εξασφαλζουν ασφαλ επαφ. Το κτω μρος των εγκοπν διαθτει τα δια στοιχεα πως να φυσικ σφουγγρι που γνεται καμπτο ταν εναι στεγν αλλ μαλακνει ταν εναι υγρ και με αυτ τον τρπο επιτυγχνεται σωστ συμπεριφορ σε βρεγμνο δρμο και αντσταση υδρολσθησης. Λγω της συγκεκριμνης υφς το νερ αναροφται απ το οδστρωμα και στη συνχεια, μσω φυγκεντρης δναμης, γνεται διασπορ του απ το χνος του ελαστικο στε να μειωθε ο κνδυνος υδρολσθησης.